10 Ağustos 2009 Pazartesi

Sevimli Şeytanlar

Kim olabilir ki başka?Tabiki de kadınlar...
Boşuna isyan etmemiş şeytan Tanrı'ya :Madem ki kadınları yaratacaktın, o zaman beni neden yarattın?

Genelde sana katılmamayı yeğlerim şeytan ama bu konuda sana yüzde yüz katılıyorum.Bizi daha iyi anladığını umuyorum ve o tarafta bizi es geçip kadınlara öncelik vermeni diliyorum.İşlerine gelince o şirret sesleriyle 'bayanlar önden,bize öncelik tanıyın, hepmizi eşitiz' demesini biliyorlar.Al sana ön sıra.


Kadınları düşündüm bugün,düşündüm tekrar,bir daha düşündüm...Her defasında aynı kanıya vardım,aynı sonuç çıktı:'Ya bu kadınlar harbiden şeytan..'

Ama sonrada kafam, müzeyyen senar eşliğinde bi büyük rakıyı devirmişçesine bulandı.Neden?Çünkü şöyle bir durum var,'cennet anaların ayağı altındadır..' E bu analarda kadın en nihayetinde değil mi?Ne işi var şeytanın cennette?Bunu anlamıyorum işte.Bu kadınlar nasıl olurda bu kadar değişebilirler?Ya bu bukalemunları bile kıskandıracak cinsten bir değişim,bi ortama ayak uydurma durumu,bi renk değişimi değil midir?O kadar güçlüler ki heran her kılığa bürünebiliyorlar.Boşuna dememiş Dr.johnson:''Doğanın kadınlara verdiği muazzam gücü,yeryüzü kanunları sınırlar''diye.Bu ne demek?Yani bıraksan uçacaklar yav..

''Kadın ve erkekler eşittir'' Yok usta ya eşit filan değiliz.Bildiğin eziğiz biz ya bu kadınların yanında.Mutlak üstünler bizden bu böyle.'Kadın kısmısının saçı uzun aklı kısa' gibi saçma sapan sözlere inanmıyorum ben,inanmak isterdim tabi ki ama yok, öyle değil gerçekler.Gerçek şu ki en son yapılan IQ testinde en zeki insan bir kadın çıktı.Basit bir örnek veya istisna diyebilirsiniz, demeden önce okumaya devam edin.. Durum böyle olunca soruyorum kendime,madem kadınlar bizden daha zeki neden hiç 'Albert Einstein,Diyojen,Sheakspere,Freud' vs. gibiler kadın değil?Çünkü kadının işi bu değil.Kadın ne yapar?Aşık eder Einstein'i kendine,bir de bakmışsın bizim Einstein abimiz, kadının kendine has silahları karşısında fino köpeğine dönmüş,bildiğin 'lale' olmuş..Ne yaptın baba sen ya!!Nerde o, 'e=mc²'? He nerde? Ne çabuk unuttun.
İşte budur bence dahilik, yani o formül için demiyorum, dahilik kadının başarısında.
Freud hala kadınları çözmekle uğraşsın,bak kadın, formüller yüzünden beynindeki kıvrımlar bile kördüğüm olmuş Einstein'ı 2 dakikada çözdü.

Öyle birşey ki psikoz ustası Freud 30 sene uğraşmış ama yinede çözememiş,bulamamış bu kadınların ne istediğini,yok artık.Ulan gölge gibi, kovalıyosun kaçıyo,kaçıyosun kovalıyo..Ne yani ne istiyosun kadın?


Yalan söylersin mecbur kalıp,kadında tabi anlar yalanını hiçbir zaman yutmaz ya zaten.Ortalığı yakıp yıkar,konuşur, konuşur, konuşur, oracıkta yaşlanırsın ya.Ama kendisi en ufak bir durumda yalan söyler,gerçi hep yalan söyler sen arada sırada anlarsın ya da anlar gibi olursun ve söylemek istersin onu kırmadan 'bana doğruyu söyle' diye.Sonra ne olur? ''Ne yani yalan mı söylüyorum ben?''der ve çeker gider..Ne lan bu?!Ama yok herşeyi görmezden, geliceksin alttan alıcaksın,hep onun için bişiler yapıcaksın,yani hep ona,hep ona.Benciller..


Bencillik dedim de örnek veriyim en anlaşılanından.'Kadınlar kendilerini güldüren erkeklere bayılırlar.' Peki neden kendilerine gülen erkeklerden hoşlanmıyorlar ya da neden bizi güldürmeye çalışmıyorlar.Ve emin olun bu konuda da ne istediklerinden tam emin değiller.


Aristofanes...Bu adam miladdan önce yaşamış en büyük komedya yazarı.Bildiğin komedyen ya.O zamanlar öyle komedyende yok tabi, millet icat derdinde, 'aman ateşi bulalım,tekerleği icat edelim, diye söylene söylene yaşıyorlar,düşünün artık bu Aristofanes'in karizmasını.Ve bu adamın o zamanda,bırak kadının orasında ceviz kırmayı,göbek deliğinden zeytin yemeyi,kadının her gözeneğinde resmen tiramisu soslu kek yemesi lazımken bu üstadı bile çileden çıkarmışlar ve adam sonunda demiş ki:'Dünyada bir kadından daha beter bişi olamaz,tabi başka bir kadın hariç.' Lan adamı bile delirttiniz be...


İstediği bir hediyeyi ne yapıp edip alırsın,sen onun hediyeyi aldıktan sonra havalara uçmasını beklerken bir laf söyler:'Ben demesem almıcaktın yani'..Ya kadın!!Gerizekalı kadın!!Herhalde almicaktım,nasıl alabilrdim ki telepatimi kuriyim seninle aklınımı okuyim?Onu almazdım başka bişi alırdım...Böylede uzar gider bu mevzu sonra yine erkek alttan alır halbuki bu durum kadında olan bişi yani kadının ''doğasında'' var,ama 'alan' yine biz oluruz.Sonucu tatlıya bağlarız,biz bağlarız,erkekler,aciz erkekler,fifi erkekler.Fifiyiz lan biz..

Bir soru sorarsın,bir paragraf cevap gelir ya.Allah aşkına bir kez olsunda kız arkadaşıma bir soru sorduğumda veya iltifat ettiğimde, cevap tek kelime veya bir cümle olsun ya lütfen.Örnek:'Seni seviyorum Melisa'..dedikten sonra cevap:'Bende seni' olsun ya..Ama illa konusacak, sorular soracak,'neden bu kadar erken söyledin,demek ki beni gerçekten sevmiyorsun,2 ay sonra söylemeliydin'...Off çıldırcam şimdi.Duyuyo ya da okuyo o kadın ilişki uzmanlarından saçma sapan bişiler sonra bana saydırıyo.Ya bi kere sevmenin süresimi olur ben seni sevmek için 2 ay öyle durucakmıyım ve en ayar olduğum durumda şu,ulan kadın ilişki uzmanımı olur ya da olursa işte bizimde ilişkilermiz anca bu kadar olur.

Kadın ilişki uzmanı...Çıkarlar televizyonlara,sorun bize ey kadınlar tüm sorularınızı,paylaşın bizimle derler.Sorular zaten saçmadır,cevaplar ondan da saçmadır yani olayın matematiği şu,soru=bok---cevap=mavi bok...Bu kadar basit yani.Örnek soruda söyliyim bi tane içimde kalmasın.Soru:Rezzan hanım ben fifi almak istiyorum sevgilim Berk doberman alalım diyor ve biz hiç anlaşamıyoruz ne yapmalıyız? Hemen sevgili Rezzan'dan önce ben cevapliyim soruyu... Ulan kadın zaten sen bizi evlenince fifi yapıyosun bırak cocuk içinden geleni yapsın zaten senin istediğin er-geç olacak...Bir de Rezzanın cevabı:Bence ilişkinize yeni heyecanlar katın, ne biliyim gösterip vermeyin mesela...
Oha bu ne?!!Yorumsuz...
Yorumu size kalmış.Benim daha çok söyleyeceğim şeyler var bu kadınlar hakkında.Belki bu yazının devamı gelir.Ama ben bu kadınları düşündüm ,düşündüm,aga nedir bunlar?dedim kendime.Doğal olarak 'şeytan' lan bunlar dedim kendi kendime, ama abi 'sevimliler' be onlarsızda olmuyo şimdi itiraf et dedi o ''içimdeki kişi.''Oluyo lan dedim,olmuyo dedi,ben oluyo dedikçe,içimdeki kişi çok ağır laflar etti bana.Anladım ki en iyisi susmak, bırak kadınlar konuşsun, en iyi bildikleri işi yapsınlar,zaten olanada olmayanada karar veren onlar...
Dimi lan içimdeki kişi..
Hayır lan...

Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder