19 Temmuz 2009 Pazar

HAYATIMIN AŞKINA ;

Ben seni kocaman bir yürekle sevdim. Gözlerim değil, yüreğimdi seni gören.
Sen damarlarımdaki kana karışıp, geldin oturdun yüreğime. Bir başka yerde olamazdın zaten. Sen, benim en değerli yerimde, yüreğimde olmalıydın,orada kalmalıydın. Çok aşka ev sahipliği yapan bu yürek, ilk kez bu kadar kolay kabullendi seni.
Oysa ben senin yanındayken mutluyum Her gece yatacağım zaman ettiğim dua Allah’ım onu son bir kez görmeden canımı alma iste duy sevgilim seni çok seviyorum
Seni severken yorulmadım. Çünkü sen yaşam kaynağıydın. Her gün yenilendim.Seninle çoğaldım, büyüdüm. Eksik kalan neyim varsa tamamladın.Ölmeyecektim çünkü sen ölmezliğin ta kendisiydin.
Sevdim işte ötesi yok...

1 yorum:

  1. bu sözleri bigün aklıma esip yazmıştım bu sözlerin herbir harfinin sahibi var ve aynı kişi canımdan çok sevdiğim mehtabıma bütün sözlerim ve siz saygıdeğer arkadaşların da sevgime şahit olmanızı istedim ve sizle paylaştım saygılar...

    YanıtlaSil