12 Eylül 2009 Cumartesi

HAYATIMIN AŞKINA (cevap)

Aşkım kızıyosun bana konuşma böyle diyorsun ama gerçekten bazen belli belirsız aklıma geliyor sensiz kalma fikri çok kötü oluyorum gozlerim doluyor bi şey düğümleniyor boğazıma hıçkırarak bağıra çağıra ağlamak istiyorum ben sensiz yaşayamam. Vaktim gelene kadar yaşarım elbet ama ruh gibi ben seni çok seviyorum. Allah'ıma sükürler ediyorum hep seninle yollarımı kesiştirdi diye ama biliyorum ki az sükürlerim...
Daha çok en çoklarını yapmalıyım şükürlerin...Sen bana bu hayatta verilmiş en büyük armağansın...Bazı durumlarda şansımın yağver gitmediğini şanssız biri olduğumu şansın insanda doğuştan bulunduğunu bende de bulunmadığını düşünürdüm...
Yanılmışım...
Meğer ben doğuştan şanslıymışım da haberim yokmuş ben en şanslılardanmışım da hiç haberim yokmuş... Sen benim hayatımdasın bundan daha ote bi şans var mı?
Varsın diğer istediklerim dilediklerim beklediklerim gerçekleşmesin...
Hayır derim hayırlısı böyleymiş derim de şanssızlık demem artık...
Çünkü şansın ne demek olduğunu seninleyken ogrendim...
Şans sensin.....
Senin varlığın senin nefesindeki sıcaklık senin şefkatin senin dokunuşun senin tenin senin bakışın senin öpüşün...
Şans bunlar...
Diğerleri hiç..
Şansım seni çok seviyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder