31 Temmuz 2009 Cuma

Saklı Fantezilerimiz II

İlk yazım 'Saklı Fantezilerimiz'in devamı olan bu yazım da fantezilerimizin sadece hemşire ve liseli'lerle sınırlı kalmadığını hatta fantezi sınırımızın olmadığından bahsedeceğim.
Yani hayalimde hemşireyle sevişirim ama bayan bi doktarla sevişmem diye birşey yok çünkü birgün bir bakarsın kendi tedavin için üroloji bölümünde bayan doktorlasın al sana fantezi...
Saklı olanı merak etme duygusu ne gariptir dimi?Görünmeyeni o kadar merak ederiz ki farkında olmadan saçmalık bataklığına saplanırız.Bir araştırmaya göre iç çamaşırlı bir kadın,çıplak bir kadından daha fazla heyecanlandırıyormuş bizi.Harbiden doğru, test ettim onayladım.
Hiç anlamıyorum biz erkekleri.Bizim etek altına bakma çabalarımızı.Ne renk?,dantelli mi?,g-string mi?,boxer mı?,slip mi? gibi meraklarımız var ya bizim.Ulan halbuki o kadını yani o eteğinin altına ne giymiş acaba diye merak ettiğimiz kadını denizde bikiniyle görünce neden şaşırmıyoruz?Neden tahrik olmuyoruz?Aynı şey değil midir?Ha külot ha bikini..Ama işte dedim ya illa gizliyi saklıyı görücez abi, öyle tahrik oluyoruz çünkü.O göstermeyecek biz çabalayacaz,merdivenlerden çıkarken gözlerimizi yavaştan yukarıya doğru kaydırıcaz,resmini çekicez,arkadaşlarımıza göstericez onlarda bize 'ulan çok kral adamsın' diyecek,biz de sanıcaz ki büyük iş başardık.Bu ne ya?..
'Bu ne ya?'diyorum ama ben düşünmüyor muyum sanki bunları?Yapacak bir şey yok erkeğim yani bu benim doğamda var..
11 sene eğitim-ögretim gördüm ögretmenlerimden.Hepsi de annem babam gibiydi ta ki mezun olduktan sonra birgün gazetede manken edasına sahip bir bayan ögretmenin ögrencisiyle defalarca kez ilişkiye girdiğini okuyuncaya kadar..İğrenç.. Lan bu fanteziyi içimdeki o kişi bile düşünememişti..Sonra başıma bela oldu bu yazı çünkü rüyalarımda jartiyerli elinde T cetvel olan, siyah çerçeveli gözlük takan, sarışın,tahtaya 'gel bana cenk, cenk ata bin, bin ata bin'diye yazılar yazan, argoda ''at'' diye tabir ettiğimiz bir kadın beliriyordu..
Günlerce yaşlı, şişman,şirret ögretmenlerle bir araya gelmeye çalıştım da anca öyle üstesinden gelebildim bu rüyalarımın..
Hizmetçilikten bahsedicem biraz ama dışardan baktığımız zaman bu sayfalarda hatta bu sitede hiç işi olmayan bi meslek.Ama dedim ya bizim fantezilerimizde sınır yok, erkeğiz olum biz.
Genciz ve hayallerimiz var, ileride zengin olmak, havuzlu ev almak gibi ama bunların sonuna hep şu cümleyi ekleriz,'bir de rus hizmetçi alıcam sonrada dünya varmış be diyicem'...
Birincisi neden hizmetçi alıyosun annenin karnından hizmetçiylemi doğdun?İkincisi neden rus?Neden?...
Neden?Çünkü adamın hizmetçi fantezisi varda o yüzden.Karşısına çıkaracak hizmetçiyi 'al sana zorunlu kıyafet listesi' diyecek.Süper mini etek,üstten 3 düğmesi olmayan, yani özellikle dikilmemiş,toplasan 2-3 düğmesi olan gömlek,ve başınada saçma sapan bi taç.Tacın anlamı şu:'Sen bu evin hizmetçisi olabilirsin ama gönlümün kraliçesisin'. Sonra hanımı yolla alışverişe,sende hizmetçiyle başla 'AlışVeriş'e.GitGel'ler yaşayın ilişkinizde..
Rus hizmetçi demişken unutmayalım Rus'lar zaten bizim en büyük fantezimiz ama geçenlerde farkettim yeni bir fantezi ırkı doğuyor bizim için:Japonlar..Neden Japonlar???
Çünkü erkeklerin çok büyük bir kısmının kendinden küçüklere ilgisi vardır,Örnek:liseli.E bu japonlarda minyon tip,ufak tefek, beyaz tenli,30 yaşındaki japon manitanın çıkardığı ses eşittir 17-18 yaşındaki çıtır bir kıza.Saf,güleryüzlü hepsi.Bizim türkler gibi bana şunu alsana,bunu alsana,caddeye gidelim mi?gibi biz erkekleri zora sokacak sorular sormazlar hiçbir zaman.Ve bizim türk kızları bin tane soru sorar,istek yapar, sen hepsini yaparsın ama sen onlardan tek bir şey istersin,Örnek:bizim ev boş gidelim mi?gibi. 2 saat nazlanır 'ne yapacagız orda?' der sanki bilmiyomuş gibi, en sonunda sen bıkarsın 'tamam lanet olsun gitmiyoruz hiçbir yere' deyip konuyu kapatırsın.Japonlara artan ilgimizde bu sayede oluşuyor.Sorunsuzlar.Benimde favorim japon abi şimdi doğruya doğru..
Bütün bu 'saklı' sapık fantezilerimiz arasında bir de tamamen saf,duygusal,aile yapımızıdan gelen bir fantezimiz vardır.Onuda şöyle dile getiririz:'Abicim eğleniceksin hertürlü işi yapacaksın ama en sonunda alacaksın köyden temiz,saf,başı hep yere bakan,gözleri senden başkasını görmeyecek olan bir kızı evleneceksin.' İşte bu! 'İşte bu' dediğim temiz köylü kızı hayalimiz için değil,işte bu bizim 'şerefsiz' yanımız olduğu için dedim.Oh ulan sen hertürlü kızla hayatını yaşa,çeşitli ırklar dene ama hayat arkadaşının tek gördüğü erkek 'toprağın oğlu sabuha' olsun.(Kafa yerden kalkmayınca olacak olan bu).
Yok abicim yemezler senin bu sapık fantezilerini.Bırak içindeki o sapık ne yapıyosa yapsın sen uygulama.Ben uyguluyor muyum peki?Bilmem.Eğer uygulamıyorsam fırsatını bulamadığımdandır.Eğer elime o tür bir fırsat geçerse,(örnek:japon kız arkadaş)bir dakika düşünmem içimdeki o kişinin dediklerini harfiyen uygularım.Neden?Neden mi?Dedimya en başta, erkeğiz olum biz...
Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder