27 Temmuz 2009 Pazartesi

bir MEHTAP vurdu !


Bir mehtap vurdu alnıma, alınmadım

Bu sefer son olsun

Herkesin ve her şeyin üstünde

Bir mehtap vurdu alnıma, kırıldım

Yarım bırakmayalım gel!

Görsün Azrail

Görmediği, göremediği rüyalardan uyansın

Bu sefer son olsun

Herkesin ve her şeyin üstünde

Bir mehtap vurdu alnıma, sen sandım

Hani uyursun ya koynumda

Teninin kokusuyla yudumlarım ya şu hayatı

Kimseden, benden çekinmeden söylersin ya

Söylemek mi tövbe

Haykırırsın ya sevdiğini

Yarım bırakmayalım gel!

Bu sefer son olsun

Herkesin ve her şeyin üzerine üstünde

Yemin edelim Allah’a

İstersen aşkım, isyan edelim

İsyan edelim ki bir olsun mekanımız

Bir mehtap vurdu kıyıya, alnımı kıyıya dayadım

Bu sefer sondu

Herkesin ve her şeyin üstünde

Üzerimize düşen bir gölgeydi yokluğun

Çok bekletme beni al!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder